Red House უზრუნველყოფს მარკეტინგულ კვლევას და სამიზნე აუდიტორიის დეტალურ ანალიზს. ამ სერვისით, დეველოპერები მიიღებენ ინფორმაციას პოტენციური მყიდველების მოთხოვნებზე, ინტერესებზე და ქცევებზე, რაც ეხმარებათ პროდუქტის უკეთესი პოზიციონირებისთვის და გაყიდვების სტრატეგიის გაუმჯობესებისთვის.

ქვე სერვისები

  • ბაზრის ანალიზი
  • კონკურენტული კვლევა
  • მომხმარებლის ქცევის შესწავლა
  • პროდუქტის ანალიზი
  • ტრენდების კვლევა
  • ფასების სტრატეგიის ანალიზი
მარკეტინგული კვლევა და სამიზნე აუდიტორიის ანალიზი

პორტფოლიო

1

1

2

2

3

3